Informasi Produk Minda Genius - GXtra

Selasa, 30 Oktober 2012

Harga Produk Minda Genius GXTRA








Harga sebotol : RM39 (S/M) / RM42 (S/S)


PAKEJ PRODUK (termasuk pos)


Sebotol pun kami boleh pos...   
Harga berikut adalah harga produk termasuk dengan kos POSLAJU:

Semenanjung Malaysia Sabah/Sarawak
1 botol RM 45 1 botol           RM 50
2 botol RM 83 2 botol RM 90
1 Pek (4botol) RM 162 RM 150 1 Pek (4botol) RM 176 RM 160





Untuk Tempahan (klik) : Tempahan Produk Minda Genius GXTRA

Jika anda ibubapa yang sayangkan anak2 dan inginkan anak2 berjaya, bertindaklah sekarang dengan memberikan anak Produk Minda Genius GXTRA.  

Cara pemakanan yang mudah, rasa yang sedap (glukos) dan harga yang murah... Kenapa perlu bayar lebih sedangkan dengan GXTRA anak anda mampu berjaya?? Berikan yang terbaik untuk anak2... 

Kenapa saya katakan berbaloi??? Lihat jadual pemakanan di bawah: 

1 botol ada 180biji = RM39.00 dan pemakanan mengikut umur... 

1 - 2 Tahun : 1 Biji : 1 x Sehari 
3 - 6 Tahun : 2 Biji : 2 x Sehari 
7 - 12 Tahun : 3 Biji : 2 x Sehari 
13 Tahun & Ke Atas : 4 Biji : 2 x Sehari 
Ibu Mengandung : 4 Biji : 2 x Sehari 

Apa komen anda??? 


Katakan ada 2 orang anak umur 1 1/2 thn dan 5 thn... Sehari hanya perlukan 5biji... Jadi, dengan sebotol GXTRA, ia mampu bertahan untuk => 180/5 = 36hari... 

Anggaran sebulan hanya perlukan sebotol dengan harga RM39.00 sahaja... 
Masih nak dikategorikan mahal ke?? 

Kes Saya:
Anak saya 4 orang - 11 thn, 10 thn, 5 thn dan 1 thn 10 bulan... Untuk anak2 saya yang tersayang, saya peruntukan 3 botol sebulan dengan harga RM39 x 3 = RM117.00... Itu harga kasar kalau saya beli ikut bilangan kecil... Tapi, saya berjimat dengan membeli 4 botol melalui promosi potongan yang diberikan pengedar iaitu 4 botol dengan harga RM150.00.. Boleh semak harga promosi GXtra di link HARGA PRODUK MINDA GXTRA kalau tak percaya... hehehehe...

Jadi, RM150/4 botol = RM37.50 sebotol... Dengan itu, sebulan saya peruntukan RM37.50x3 = RM112.50... Amacam?? Bijak tak saya??? Hehehehe... Memang BIJAK coz saya pun makan GXtra... Lepas ni saya plan nak beli dalam kuantiti yang lebih... Share ngan adik2 saya coz anak diaorang pun dah mula makan...  

Saya nak beli 2 pek (8 botol) dengan harga RM295... Kalau camtu sebotol = RM295/8 = RM36.90, so sebulan saya peruntukan RM110.70... Jimat gak... Kurang RM1.80 pun duit gak... Hehehe....

Fikirlah kepentingan minda anak demi masa depan mereka.... :) 

Terima kasih kepada yang telah membeli dan ingin memberikan yang terbaik untuk anak2 mereka... Alhamdulillah...

Perubahan untuk ANAK TERSAYANG demi MASA DEPAN MEREKA... 

Pembelajaran sekarang makin mencabar dan PERSAINGAN SENGIT untuk BERJAYA... 

Bertindaklah sekarang!!! Hubungi saya : 017-275 8662 

atau email geniusxtraminda@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan