Informasi Produk Minda Genius - GXtra

Selasa, 30 Oktober 2012

Testimoni Pengguna GXTRA Persendirian


TESTIMONI 1


Keputusan Peperiksaan Anak Naik Mendadak





Puan Salmiah Mohd Adli
Klang, Selangor





Saya ibu kepada Muhammad Asri pelajar tahun 2 Sekolah Kebangsaan Sungai Udang, Klang sangat teruja dengan perkembangan akademik anak saya di sekolah. Pada peperiksaan pertengahan tahun anak saya hanya memperoleh gred C dan D untuk subjek yang diambil. Tetapi, pada peperiksaan akhir tahun beliau memperoleh gred 4A dan 1B untuk kesemua subjek yang diambil. Saya sangat yakin perkembangan ini adalah hasil daripada pemakanan produk GeniusXtra yang diambil oleh anak saya. Teknologi ini seharusnya di cuba untuk manfaat kita bersama. Terima kasih AFTL. 


TESTIMONI 2

Kejayaan Luar Biasa & Konsisten

Pn. Sapari Binti Daud, 
Kuantan, Pahang








Syazwani Husna, anak perempuan tunggal saya merupakan pelajar Tahun 2 di Sek. Keb. Indera Mahkota, Kuantan. Beliau mula mengamalkan GeniusXtra sejak berumur 6 tahun. Hasilnya amat memberangsangkan di mana anak saya bukan sahaja cemerlang dalam aspek kurikulum dan ko-kurikulum malahan beliau juga cemerlang dari aspek sahsiah diri serta komunikasi. Buktinya, beliau konsisten mengekalkan kedudukan no 1 keseluruhan bagi setiap peperiksaan yang di adakan sejak Tahun 1 sehingga sekarang.
Teman-teman saya juga amat teruja dengan pencapaian beliau dan secara tidak langsung saya dapat memperkenalkan GeniusXtra kepada mereka. Syukur ke hadrat illahi dan saya amat berterima kasih kepada produk ini kerana banyak membantu dari segi perkembangan minda dan sahsiah anak saya.

GeniusXtra GxtraGeniusXtra GxtraGeniusXtra GxtraGeniusXtra GxtraGeniusXtra GxtraGeniusXtra Gxtra

TESTIMONI 3

Nurul Syafiqah - Akademik Meningkat, Kokurikulum Cemerlang.


Pn Norhizan bt. Hamzah, 
Ibu Nurul Shyafiqah bt. Abu Hassan Shari,
Pelajar Tahun 6 SK Sg. Batu, Perak





Anak saya, Nurul Syafiqah bt. Abu Hassan Shari, pelajar Tahun 6 SK Sg. Batu, sebelum ini mempunyai pencapaian yang sederhana, C & D. Sejak mengamalkan pemakanan GeniusXtra, anak saya kini lebih berminat belajar, keputusan meningkat setiap kali ujian. Keputusannya yang terbaru berubah kepada 3A & 2B selepas 4 bulan pemakanan.

Keyakinan diri bertambah, minat belajar & mudah faham serta sentiasa ingin mengikuti kelas tambahan anjuran sekolah. Dari segi sahsiah, solatnya tak pernah tinggal & yang AMAT mengembirakan, langsung tak pernah disuruh! Begitu juga dengan ulangkaji pelajaran & kerja- kerja rumah. Dari segi kokurikulum beliau telah menjadi Johan Pertandingan Pencak Silat Peringkat Negeri Perak & yang terbaru Naib Johan Pencak Silat Peringkat Kebangsaan.

Untuk Maklumat Lanjut
Hubungi Cikgu Hindun (017-5947365)

TESTIMONI 4

Sahsiah Terserlah, Penghafalan Al-Quran Semakin Mudah
Ustaz Ghazali, Guru & Mudir, Madrasah Tahfiz Darul Islah, Kelantan
H/P : 0199388237




Sejak mengamalkan GeniusXtra selama sebulan, pelbagai perkara menarik ingin saya kongsi, baik diri saya, anak-anak, juga pelajar-pelajar di Madrasah. Apa yang paling ketara migrin saya hilang, lebih bertenaga dan bersemangat, begitu juga ketika berpuasa.  Untuk anak-anak & pelajar-pelajar, mereka lebih ceria, KENAKALAN makin berkurangan, manakala PENGHAFALAN Al-Quran semakin tajam ingatannya. Saya bersyukur dgn kebesaran Allah SWT dengan penemuan produk ini.

TESTIMONI 5


TESTIMONI 6



TESTIMONI 7





TESTIMONI 8


En. Mohd Izanee bin Mat Zain,

Guru Penasihat Silat Olahraga, 
SK Sg. Batu, Pantai Remis, Perak




TESTIMONI 9





Puan Sakinah
Guru Sek. Men. Tikam Batu, Sungai Petani, Kedah
H/P : 013-5137702 


Saya di perkenalkan GeniusXtra oleh Puan Che Puteh, diberitahu mengenai kelebihan produk ini. Saya terus mengambil 5 botol untuk diberikan kepada anak-anak saya.   Pada awalnya saya hanya mencuba kepada 2 anak lelaki saya yang agak lemah dalam pelajaran.

Saya amat teruja kerana hanya dalam tempoh yang singkat, kurang sebulan sudah menunjukkan perubahan terutama pada anak lelaki saya yang berumur 8 tahun. Sikapnya berubah dari seorang yang agak degil kepada yang mendengar kata. Jika sebelumnya, setiap kali pulang dari sekolah saya perlu memeriksa dan menyuruhnya untuk menyiapkan kerja sekolah, tapi sekarang tidak lagi, dia sendiri akan melakukannya dan menunjukkan sikap yang rajin.

Saya sangat gembira. Dia juga mudah belajar dan membaca Al-Quran, pembelajarannya menjadi mudah dan cepat ingat apa yang dibaca. Anak saya yang berumur 13 tahun juga menunjukkan peningkatan. Kebiasaanya mendapat nombor 10 ke atas di dalam kelas, tetapi peperiksaan penggal baru-baru, anak saya mendapat no. 5 di dalam kelas pelajar Cemerlang.


TESTIMONI 10





Puan Tengku Putri Erma Khadija Bt 
Tengku Muhamamed Muhidin
Suri Rumah - Klang, Selangor
H/P : 019-6637906


Setelah menggunakan geniusxtra alam tempoh hanya sebulan lebih, perubahan telah berlaku pada anak saya. Pulang sahaja dari sekolah, tanpa perlu disuruh..dia dengan sendirinya akan menyiapkan kerja sekolah dan rajin belajar.

Guru kelas anak saya memuji peningkatan pencapaian anak di dalam kelas, diberitahu anak saya mudah faham apa yg diajar disekolah, berbanding sebelumnya. Kini saya merupakan pelanggan tetap geniusxtra dan insyaAllah akan terus memberikannya kepada anak-anak saya.

TESTIMONI 11


Stress dan sikap malas hilang!!!


Noor Hidayah Binti Mohd Nizam,
 Teluk Intan, Perak




Saya amat berterima kasih kepada AFTL. Sejak menggunakan GeniusXtra dan Auracorrector banyak perubahan berlaku pada diri saya. Sebelum ini saya amat stress dan malas untuk mengulangkaji pelajaran dan prestasi pelajaran juga semakin merosot. Selepas menggunakan produk-produk ini, saya semakin berminat untuk belajar dan stress juga tiada lagi. Hilang perasaan malas dan prestasi pelajaran juga semakin meningkat terutama di dalam subjek matematik dan sains. Saya juga berasa lebih ceria dan tenang.
Untuk keterangan lanjut sila hubungi: Pn. Maimunah Mohd Salleh, Tel: 019 432 8654

TESTIMONI 12

Sangat berpuas hati dengan penggunaan produk Aftl Technology






Pn. Ayu, 
Kampung Teluk Kepayang, Teluk Intan





Saya Ayu dari kampung Teluk Kepayang, Teluk Intan seorang suri rumah, ingin berkongsi dengan pengguna bahawa anak lelaki saya yang belajar di tahun 5 lebih berminat untuk belajar. Keputusan peperiksaan juga semakin meningkat. Begitu juga dengan anak kedua saya yang belajar di tahun 1, prestasi pelajarannya juga semakin meningkat. Sebelum ini prestasi pelajaran anak saya kurang memuaskan. Selain itu juga, saya semakin senang untuk menguruskan anak bongsu saya yang berumur 4 tahun. Terima kasih saya ucapkan kepada AFTL Technology. Saya amat berpuas hati dengan penggunaan GeniusXtra dan Aura Corrector. Saya tidak akan beralih kepada produk lain. Terima kasih.

TESTIMONI 13

Keberkesanan Produk AFTL amat menakjubkan


Pn. Hindun - Pengguna GeniusXtra dan Produk AFTL
Pn. Hindun Abu Bakar, 
Sri Manjung, Perak




Satu keajaiban!!...Nyata berlaku dalam hidup saya sekeluarga, anak didik saya disekolah. Kesannya cukup ketara…Saya merasakan lebih berkeyakinan, bertenaga dalam melakukan tugas-tugas harian sebagai pendidik, lebih kreatif dan produktif.. Saya kini lebih seronok bekerja malah bagun pagi lebih bersemangat memulakan tugas baru. Untuk anak, saya akui anak saya memang lemah dalam mata pelajaran matematik. Tetapi setelah saya menyuruhnya menggunakan Produk AFTL disamping berdoa kepada Allah, hasilnya memang menakjubkan. Kini anak saya sudah tidak ada masalah dalam menyelesaikan mata pelajaran tersebut malah menjadi seronok apabila kawan-kawan tahu yang dia sudah boleh menguasai mata pelajaran matematik.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi: Pn. Hindun Abu Bakar, Tel: 017 594 7365

TESTIMONI 14

Produk Gxtra sangat berbeza dengan produk minda yang lain!


Pn. Che Puteh,
 Klang Lama




Sememangnya produk Gxtra ini sangat berbeza dengan produk minda yang lain. Saya mula tertarik setelah membaca maklumat Gxtra di internet pada November 2010, lalu timbul keinginan untuk mencuba, memandangkan saya seorang ibu kepada anak-anak saya sudah pasti inginkan yang terbaik untuk anak-anak. Saya terus membuat belian 5 botol. Saya memberi anak-anak saya makan mengikut kaedah pemakanan yang disarankan.  

Dalam tempoh 1 hingga 2 bulan, ia sudah menampakkan perubahan kepada anak-anak saya. Anak lelaki saya yang berumur 4 tahun yang sebelumnya degil dan tidak mendengar kata sudah berubah ke arah yang lebih positif. Dia juga mudah belajar dan cepat mengingati apa yang diajar. Walaupun baru berumur 4 tahun,tetapi anak saya menunjukkan minat untuk belajar dan menyiapkan kerja-kerja sekolah taskanya. Anak perempuan saya yang berumur 2 tahun petah semakin bercakap dan mudah faham apa yang di ajar.

Perubahan positif yang ditunjukkan anak-anak saya, menyebabkan rasa keinginan untuk saya berkongsi dengan masyarakat sekeliling. Kini saya telah menjadi Pengedar Platinum Gxtra dan bergerak secara aktif bersama syarikat AFTL. Tujuan untuk berkongsi dan menyebarkan kebaikan Gxtra dengan masyarakat sekeliling, disamping mengukuhkan ekonomi keluarga. Kepada yang mempunyai masalah kehidupan dan anak-anak, insyaAllah dgn izin Allah Gxtra dapat membantu.

TESTIMONI 15

Produk GeniusXtra sangat berkesan!


Pn. Adzlina Ibrahim, 
Kuala Lumpur, 
Eksekutif HSBC Bank, Petaling Jaya





GeniusXtra memang ada keberkesanan. Selepas pengambilan 1 bulan lebih anak-anak saya menunjukkan peningkatan yang lebih cemerlang. Anak saya yang berada di tingkatan 5 mendapat semua A dalam semua subjek di dalam peperiksaan penggal 2011, termasuk Matematik Tambahan yang sebelum ni biasa sahaja. Begitu juga yang di tingkatan 3, semua subjek menunjukkan peningkatan. Alhamdulillah kerana di perkenalkan dgn produk GeniusXtra. Kini saya adalah antara pelanggan tetap. Sesiapa yang ingin mencuba...silakan kerana memang ada kesan.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi: Pn. Adzlina Ibrahim, Tel: 013 225 4487

TESTIMONI 16

Si kecil semakin rajin belajar dan pencapaian akademik meningkat!

Pn. Tengku Putri Erma Khadija Bt Tengku Muhamamed Muhudin, 
Suri rumah, Klang, Selangor



Setelah menggunakan GeniusXtra alam tempoh hanya sebulan lebih, perubahan telah berlaku pada anak saya. Pulang sahaja dari sekolah, tanpa perlu disuruh dia dengan sendirinya akan menyiapkan kerja sekolah dan rajin belajar. Guru kelas anak saya memuji peningkatan pencapaian anak di dalam kelas, diberitahu anak saya mudah faham apa yg diajar disekolah, berbanding sebelumnya. Kini saya merupakan pelanggan tetap geniusxtra dan insyaAllah akan terus memberikannya kepada anak-anak saya.
Untuk keterangan lanjut sila hubungi: Pn. Tengku Putri Erma Khadija, Tel: 019 663 7906

TESTIMONI 17

Anak- anak sudah mula rajin solat dan semakin cerdik!


Pn. Norizan Bt Abd Hamid, 
Suri Rumah, Port Klang, Selangor





Saya sudah mengambil produk ini lebih kurang dlm 3 bulan lepas dan sekarang sudah masuk botol yg ke 5. Anak pertama yang berumur 14 tahun (kadang- kadang makan kalau lupa tidak makan) sudah mula rajin solat 5 waktu berbeza dengan sebelumnya. Anak kedua yang berumur 12 tahun (tidak pernah lupa makan) sudah nampak peningkatannya dalam pelajaran. Anak ketiga berumur 6 tahun (tidak pernah lupa makan) walaupun tidak masuk tadika awal, tetapi sudah boleh membaca buku dan iqra. Anak ke empat yang berumur 1 thun 3 bulan (seminggu sekali bagi makan) Alhamdulillah sudah boleh faham apa yang di suruh dan nampak semakin cerdik.
Untuk keterangan lanjut sila hubungi: Pn. Norizan Abd Hamid, Tel: 012 9157 657


Ada lagi Testimoni yang akan dikemaskini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan